Szkolenia i warsztaty
solidna dawka praktycznej wiedzy, przedstawiona w praktycznej i łatwiej do przyswojenia formie przez menedżerów z szerokim doświadczeniem
solidna dawka praktycznej wiedzy, przedstawiona w praktycznej i łatwiej do przyswojenia formie przez menedżerów z szerokim doświadczeniem
Wykorzystanie wiedzy, umiejętności i doświadczenia zawodowego (powiązanych z zakresem działań doradczych), pozwalające na wykonywanie zadań zawodowych na wysokim poziomie. Dobra orientacja w dziedzinie związanej z daną dziedziną działalności zawodowej.
Umiejętność budowania autorytetu opartego na wiarygodności i zdolności wywierania wpływu
Pozytywne nastawienie do klientów oraz koncentracja na ich potrzebach. Wykorzystanie własnych umiejętności, wiedzy i doświadczeń do kształtowania odpowiednich relacji biznesowych z klientami.
Analiza danych i wyciąganie wniosków. Rozumienie złożonych sytuacji, relacji i zależności. Pozyskiwanie i wykorzystanie danych w sposób prowadzący do uzasadniony wniosków i rekomendacji.
Zdolność do jasnego i precyzyjnego wyrażania się. Właściwe rozumienie wypowiedzi innych osób, umiejętność (aktywnego) słuchania, porozumiewania się z rozmówcami oraz udzielania informacji zwrotnych.
Świadome przestrzeganie i modelowanie zachowań zgodnych z wartościami istotnymi dla wszystkich interesariuszy procesu doradczego (firma / uczestnik / doradca).